Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vstupní část kvadraturního přijímače pro pásmo UHF
Tiller, Jakub ; Špaček, Jiří (oponent) ; Kasal, Miroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá studiem a popisem vybraných vysokofrekvenčních obvodů používaný v přijímací technice. Práce se dále zaměřuje na návrh těchto obvodů a jejich simulaci v programu Ansoft Designer. Důraz při návrhu je kladen víceméně shodný s požadavky na klasickou přijímací techniku, avšak s malými rozdíly. V této práci je poměrně podrobně prezentován popis návrhu vysokofrekvenčního zesilovače a jeho optimalizace z hlediska šumových parametrů. Dále práce obsahuje návrhy kmitočtových násobičů.
Vývoj webového fakturačního nástroje ve firemním prostředí
Bohdálek, Tomáš ; Svěrák, Tomáš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh a vývoj webové aplikace pro podporu finančního řízení ve společnosti Proof & Reason, s.r.o., která poskytuje služby v oblasti tvorby a rozvoje digitálních produktů. Proces návrhu a vývoje aplikace vychází z požadavků společnosti a provedených analýz současného řešení. Frontend webové aplikace je implementován s využitím frameworku Next.js a knihoven React.js a Material UI. Aplikace také komunikuje s již připraveným REST API, které vytvořila společnost.
Hodoor – elektronický docházkový systém
Predný, Patrik ; Hojdík, Matěj (oponent) ; Hejátková, Edita (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou evidence docházky. Cílem práce bylo navrhnout řešení a následně vytvořit hardwarový terminál elektronického docházkové systému. Docházkový systém je založen na nejnovějších webových technologiích s použitím hardwarového mini-počítače Raspberry Pi. Budoucí použití zařízení je možné jak pro domácí, tak pro komerční účely. Systém byl distribuován pod štítkem Open Source. Výsledkem práce je fyzický prototyp klientského terminálu založeného na platformě Raspberry Pi, aplikace terminálu založená na technologií Electron a webová aplikace komunikující se serverovým řešením.
Serverový framework pro hromadné testování Android aplikací
Čtvrtníček, Dušan ; Musil, Martin (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje problematice vzdáleného ovládání Android zařízení pomocí Android Debug Bridge nástroje. Další podstatná část této práce je automatizované hromadné testování Android aplikací. Zaměřuje se na jednotlivé nástroje (Android Debug Bridge, MonkeyRunner, logcat, Appium) potřebné k vyřešení této problematiky. Dále popisuje webový framework Nette a použité technologie, které byly využity pro výsledný návrh a implementaci informačního systému.
Konstrukce plastových dílů předního nárazníku sportovního automobilu
Najvar, Petr ; Drápela, Miloslav (oponent) ; Koutný, Daniel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou konstrukčního návrhu plastových dílů předního nárazníku sportovního automobilu VW Scirocco R. Plastové díly jsou navrženy pro sériovou výrobu technologií vstřikováním plastu do kovové formy. Kromě tvarového řešení dílů na základě zástavbového prostoru, konceptu montáže, funkčních a designových požadavků je značná pozornost věnována také způsobu zaformování navrhovaných dílů s ohledem na technologická a ekonomická hlediska.
Design, Creation and Implementation of Software Applications in the Corporate Environment
Zsiga, Juraj ; Koch, Miloš (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with the design, creation and implementation of a software application in the corporate environment of Velká Pecka s.r.o., better known as Rohlík. The first goal is to analyze the given company and find its shortcomings. The second, the main one, is to create and implement a software, which would eliminate them. The resulting solution is a mobile application, which improves issue reporting in their warehouses, thus saving resources overall.
DIGITÁLNÍ INFORMAČNÍ PANELY PRO HRU KUŽELKY
Szelke, Ludvík ; Roupec, Jan (oponent) ; Matoušek, Radomil (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem aplikací sloužící pro ovládání, řízení a zobrazování všech informacích potřebných pro plynulý provoz a hraní hry evropské kuželky. V první části této práce je představena historie digitálních informačních panelů a kuželkářského sportu, společně s vysvětlením pravidel pro návrh aplikací. Praktická část práce představuje počáteční vývoj aplikací. Postupně jsou představeny všechny aplikace, vysvětlena jejich struktura, a nakonec i jejich otestování.
Rozpoznávání hlasu a převod na text pomocí Speech Recognition JS API
NOVÁK, Martin
Cílem bakalářské práce je zpracovat problematiku rozpoznávání hlasu a hla- sového zadávání textu pomocí JavaScriptového rozhraní SpeechRecognition. Toto rozhraní je součástí Web Speech API, které umožňuje začlenit hlasová data do webových aplikací a obsahuje dvě komponenty - převod textu na řeč (SpeechSynthesis) a asynchronní rozpoznávání řeči (SpeechRecognition). Tech- nologie JS API umožňuje rozpoznávat hlas přicházející na vstup, následně ho převést na text, který pak lze využít mnoha způsoby, například pouhým zá- pisem jako diktafon, či vyvoláváním dalších funkcí pomocí slovního příkazu. Velmi pozitivní, a především aktuální vlastností je i skutečnost, že se jedná o tzv. blind friendly techniku, tedy technologii určenou pro, v tomto případě, zrakově handicapované uživatele webových aplikací. V teoretické části se autor zaměří na představení základních webových tech- nologií souvisejících s problematikou se zaměřením na JavaScript a především na samotné SpeechRecognition API a jeho implementaci a zakomponování pomocí již zmíněného JavaScriptu. V praktické části bude vytvořena webová aplikace, která bude demonstrovat možnosti, vlastnosti a výhody či nevýhody, které tato technologie rozpoznávání hlasu v současné době přináší.
Responzivní webová rozhraní s využitím CSS frameworku Bulma
BURDA, Jakub
Cílem bakalářské práce je představení možností využití CSS frameworku Bulma, který má usnadnit a urychlit kódování webových stránek nebo webových aplikací. Bulma je open source CSS framework založený na CSS Flexible Box Layoutu (tzv. flexboxu) a CSS Grid Layoutu (tzv. gridu), jehož použitím docílíme automatického uspořádání responzivních prvků v závislosti na velikosti obrazovky, webová stránka se stává plně responzivní. Framework Bulma je knihovna CSS tříd, kterou je možné použít buď jako předkompilovaný .css soubor nebo jako .sass soubor, aby bylo možné framework přizpůsobit potřebám webdesignéra. V případě použití .sass souboru je pak Bulma plně modulárním frameworkem. V teoretické části bakalářské práce budou vymezeny základní pojmy úzce souvisejicí s frameworkem Bulma (např. flexbox), uvedeny jeho vlastnosti, představeny technologie související s frameworkem a popsána instalace potřebného softwaru pro práci s technologií Bulma. Dále pak budou představeny další typy CSS frameworků jako Bootstrap, Foundation a Pure k porovnání s frameworkem Bulma a následnému zpracování výhod a nevýhod samotného frameworku Bulma. V praktické části bakářské práce bude zhotovena responzivní webová stránka pomocí frameworku Bulma k představení možností, které tato technologie přináší a zároveň také k demonstraci praktických výhod a nevýhod frameworku Bulma.
Uživatelská rozhraní webu s využitím Utility CSS a frameworku Tailwind
KRÁL, David
Cílem bakalářské práce je zpracovat problematiku Utility CSS s využitím Utility-first CSS frameworku Tailwind. V Utility-first CSS jde o psaní kódu pomocí tříd, které mají jen jeden účel, jedná se tedy o celkový přístup k tvorbě kódu, postaveném na jednotlivých třídách, tzv. "utility classes". Téměř vždy jde o kombinaci CSS vlastnosti a nějaké její hodnoty, výhodou je neměnnost a nezávislost na kontextu. Nástroj Tailwind usnadňuje vývoj UI designu, kdy ale není nutně potřebná znalost Utility CSS, bude tedy porovnána tvorba CSS kódu s využitím frameworku a klasickým postupem. Obsahem teoretické části bude představení Utility CSS, frameworku Tailwind a jeho porovnání s frameworkem Bootstrap, praktická část bakalářské práce bude založena na tvorbě vlastní webové aplikace, kde budou Utility CSS a framework detailně představeny. Výsledkem práce bude porovnání efektivity, časové náročnosti a čitelnosti kódu. Zajímavostí bude ovládání uživatelských formulářů (např. vyhledávání), na kterých bude aplikována aktuální blind friendly technika speech recognition (rozpoznávání hlasu a převodu na text).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.